top of page

Handelsbetingelser

NUMMER 11

NUMMER 11 sælger crepepapir - i mange farver og i den bedste kvalitet. Vores crepepapir kan bruges til papirblomster, borddekorationer, indpakningsdetaljer, hårpynt og et væld af andre muligheder. Vi tilbyder lejlighedsvise workshops og en række DIY kits i vores webshop, hvor du udover crepepapir også finder tilbehør og værktøj. Hvis du har spørgsmål, er de altid meget velkomne på kontakt@no11.dk

Farvegengivelse

VI ELSKER FARVER!  Og vi gør vores bedste for at tage billeder med korrekt farvegengivelse. Imidlertid kan elementer som belysning, fotoudstyr, skærmvisning (ja sågar øjnene der ser) være med til at påvirke farvegengivelsen. Du må derfor påregne en risiko for, at det du ser på din skærm ikke matcher den faktisk farve fuldstændigt. Vær også opmærksom på, at crepepapir ikke tåler direkte sollys og i det hele taget er sårbart overfor lys. Det kan være en god idé at have dette i tankerne, hvis du har en buket stående. Undgå at stille den i vindueskarm eller andre steder med direkte, naturligt lys og vend gerne buketten jævnligt, så eventuel blegning sker "jævnt". NUMMER 11 fraskriver sig ethvert ansvar for den blegeproces, der finder sted, når/hvis crepepapiret udsættes for lys. Mængden og typen af lys er afgørende for, hvor hurtigt denne proces vil finde sted, ligesom nogle farver er mere sarte end andre.

Kvalitet

Crepepapir produceres efter gamle traditioner og der må tages højde for små ujævnheder i processerne og dermed i det færdige produkt. Hvis du oplever små nister, at der på dele af rullen mangler struktur, at to ruller i samme farve ikke er 100% identiske og lignende, er det noget, vi må se på med kærlighed til papirets skabelse. Du vil også opleve, at to ruller i samme kvalitet nogle gange har forskellig struktur. Både under produktion, oprulning og pakning hos producenten kan der forekomme disse små afvigelser, som vi i langt de fleste sammenhæng kan "klippe udenom". Hvis du har fået en rulle papir, som du føler ikke lever op til dine forventninger, så kontakt os endelig.

Betalingsmetoder

- VISA/Dankort
- PAYPAL

- MobilePay

- e-faktura

Instruktion til MobilePay: Vores webshop kan desværre ikke håndtere mobile betalinger, men du kan godt betale med MobilePay. Vælg "Manuel betaling" i betalingsprocessen og gennemfør ordren. Herefter modtager du en anmodning i MobilePay. Når den er godkendt, håndterer vi din bestilling.

Instruktion til e-faktura: Vores webshop kan desværre ikke håndtere salg til offentlige instanser, men vi modtager meget gerne din bestilling på kontakt@no11.dk og tager her dialogen, så vi kan oprette jer og fremsende en e-faktura.

Levering

Det er vores intention at afsende din onlinebestilling så hurtigt som overhovedet muligt, så du kan komme igang med det kreative arbejde. Heldigvis er her travlhed det meste af tiden, og da vi endu er en lille virksomhed, skal du forvente 2-3 dages ordrehåndtering før afsendelse (gælder på hverdage og når vi ikke er "ferie-ramt"). NUMMER 11 sender som udgangspunkt pakker med PostNord eller GLS til udlevering fra pakkeshop. Til dette formål skal vi bruge dit telefonnummer, din adresse og din e-mail, så vi kan sende en besked, når pakken er klar til udlevering. Du er velkommen til at angive ønske til transportør/udleveringssted på din ordre. Alternativt vælger systemet automatisk et udleveringssted nær din leveringsadresse. Når vi afsender din pakke, for du en mail fra NUMMER 11 med bekræftelse af afsendelsen. Når din pakke er klar til udlevering, får du dels en mail og/eller en SMS fra transportøren. Det er dit ansvar at hente pakken i pakkeshoppen i tide. Hvis du inden for en uge fra ordreafgivelse ikke har modtaget en advisering om afhentning af pakken,  skal du kontakte os på kontakt@no11.dk for afklaring. Vi forbeholder os ret til at fakturere de faktiske udgifter til returforsendelse, såfremt du ikke afhenter din pakke eller modtagelse nægtes. OBS: Hvis du beder om levering til et ikke-EU land, skal du være opmærksom på, at der kan påfalde told på din ordre. 

Returnering og fortrydelsesret

Vi følger naturligvis købeloven! Det betyder, at hvis du har fortrudt dit køb, kan du returnere det indenfor 14 dage i samme stand, som du modtog varen/varerne. Vær opmærksom på, at hele ruller crepepapir samt PanPastels skal være i ubrudt emballage. StarterBox og DIY kits kan ikke returneres, da der opklippes specifikt til din ordre. Returneres enkelte ruller fra et STORKØB, bortfalder den oprindelige rabat.
Hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du sende os en mail med dit ordrenummer samt hvilke produkter, du returnerer påkontakt@no11.dk.  Du afholder selv returporto.
Returvarer sendes til:
NUMMER 11, Gl. Røsnæsvej 36, 4400 Kalundborg, Mrk.: Returnering, og vi beder dig lægge en kopi af din faktura ved forsendelsen - eller notér som minimum dit ordrenummer. Når vi har modtaget din pakke og godkendt varens stand, overfører vi købsprisen til dig (ex forsendelsesudgift).

Reklamation

Vi gør altid vores bedste for at give dig en positiv købsoplevelse og styrke din lyst til at arbejde i det kreative felt. Hvis du mod forventning oplever fejl eller mangler i din ordre, skal du selvfølgelig kontakte os, så vi kan udbedre dette hurtigst muligt. Skriv til os på kontakt@no11.dk og beskriv problemet + dit ordrenummer - gerne suppleret med billeder. Vi gør opmærksom på, at papir der bleger over tid ikke danner grundlag for reklamationsret, da det er et vilkår ved materialet, der hverken tåler direkte sollys eller vand/fugt. Vi håber naturligvis aldrig, at det bliver aktuelt, men hvis du står i en situation, hvor du ikke er tilfreds med vores håndtering af din reklamation, kan du klage på www.forbrug.dk eller Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Toldboden 2, 8800 Viborg.

bottom of page